Monday, February 14, 2011

rumah terbuka 2011

刚才阅报时,看到兰瑙的报章。
关于母校培文小学获得RM440 000 的筹款
帮助母校重建及装修之类的。。
政府捐款RM200000, 其余是住民的
YB说,只要有心去,就能齐心地达到目标,没有做不到的事。

Aron 要我去帮忙,为peranakan协会出分力。
虽然我不是他们的一分子,我也有心去帮忙。
但却没想到会遇上那扫把星。
没关系,反正她从没原谅过我。
当她透明就好。
还看到他们甜蜜的样子,要吃醋?才怪
魔术师还替我出口气,松了一口气。

说实在的,真不明白为何她总是看我不顺眼。
不喜欢,又不会坦白说明白,总把我当仇人。
还喜欢说人是非《可能是女人的天分吧~
我还是送你一句:“先管好你自己,不要当“吃饱没事做”的女人,小心有报应”
请不要为了这个部落各,看了就生气,这是我真心话,看看你的造化吧。加油!

My dear going kk with their family, went to do passport. they have vacation to indonesia.
I request to have Famous Amos cookie, he really did. :3
Majlis invite lit artis to sing new year song here. we enjoy it very much.
I met Kim with a piece of pizza. and of course a photography which take part here.
maybe he did that, the newspaper post. haha
Dear sent me back, and i give him a rose.
actually, that rose are from the "donation of yellow girl"
they had anemia, but they are really kind.
he also give me chocolate which look like flower.




No comments:

Followers